sammanfattning

Lite sammanfattning av helgen

I fredags kom mamma o hämta mig o pontus för totte åkte me sin motorklubb till Elmia
Vi gick på marknaden, o sen åkte ja o pontus till Alexandra, o senare kom totte, så sov vi där

I lördags åkte vi till mamsen igen, o mormor kom o så käka vi påskmat o götta oss, sen på kvällen drack ja o älskling vin;) Nam Nam, hittat ett nytt super gott, Chapel Hill, Åh så sjukt gott o så jävla billigt, 50kr flaskan!

O i söndags åkte vi o mamsen till skara, skokanonen o älskling köpte två par skor var till mig o pontus:)
 Pontus älskade o springa runt där inne, o totte som skulle ha koll på han tappade bort han, Hej o hå!
Lille plutt hade sprungit in på lagret, va ju tur de inte va ngra andra i affären än vi.

Måndag, igår skulle mina goingar ta med mig till hemlig ort, men eftersom de regna som fan på mörra så sket de sig. Åkte in o tränade, o grejjade hemma, va även ute me pontus o lekte i leran medans totte städa ur bilen, han stoppa in hela handen full me lera i munnen, o de va iiinte gott! Nu vet han de, då kanske han kan låta bli de nästa gång :)

O jag låg o krampa i soffan hela kvällen, hade såna jävla smärtor i magen o mådde skit illa.. Men idag känns de bättre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0