Godmorgon

Denna dan började kl 06.05, då ville min lille plutt gå upp.. så vi gick ner, totte va redan uppe eftersom han skulle iväg till jobbet..Han satte sig o spela gitar o sjöng för pontus, o pontus rocka loss som fan ;) Han är så söt när han dansar!

Och i eftermiddag ska jag o camilla gå på zumba igen,jag sa att vi borde ladda me en ett par groggar innan så man kan släppa loss ordentligt!!
Men de va skit kul sist!

Annars blir de nog rätt så lugnt idag!
Ska kika lite här o se om ja kan få in lite färger o.s.v






Kommentarer
Postat av: Höna

faan vad du ahr fixa din blogg redan då!! eller fanns denna desgin redan??? Pöss

2010-03-12 @ 10:07:40
URL: http://theresenylen.blogg.se/
Postat av: SkruttanPruttan

Ja jag hitta ngt o bara klistra in så de inte va helt vitt me vit text iaf ;)

2010-03-12 @ 13:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0