Mån-Tis

Dags för lite update igen.

Igår så va älskling hemma redan  vid 14 så då drog vi till Thn o kika i affärer o handla lite mat, o tog en fika hemma hos Timo:) jag skulle ha tränat när vi kommit hem men va inte hemma förens vid 21 o då va de bara o bära in pontus o duscha o sova


Idag råkade jag lära pontus lite hyss idag, Jag slängde ut småstenar som ja hade haft som dekoration ,igenom fönstret där de är grusgång.. tänkte inte mer på de o gick till köket, så springer pontus fram o tillbaka ifrån vardagsrummet(där leklådan är) till finrummet(där fönstret är öppet) o ja går o tittar, ja då lärde han sig att de va ju skit kul o kasta ut leksaker genom fönstret!

Jao iaf. så idag när totte kom hem drog vi till John o fika, sen blev de hälsoborgen för lite träning,glömde min vattenflaska hos john så ja torka änna ut lite, men de gick bra ändå!
O nu har ja käkat tonfisk me sallad o hemma gjord vitlökssås,mums;)

Nä fö fan nu ska ja kolla på tv!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0