Tv titt

Usch o fy faen va dålig ja är på o uppdatera!
Just nu sitter ja o kollar på Simon o Tomas(svergies fulaste hem)
Gubbe o son är uppe o troligtvis sover..

Jag va iväg o träna förut,körde extra hårt.. för de blir ingen träning ihelgen
Ska iväg till papsen imorrn, Finnerödja here we come!
Inte varit där sen i September.. o Tess skulle komma upp dit på en fika på lördag;D

Saknar dom gamla goa tiderna när man bodde i Laxå o härja:)
Trivdes iofs oerhört bra i lidköping oxå.. ibland vore de skönt o va 16 igen, fan va roligt man hade!

Men nu har jag ju min älskade lilla plutt o jag är så jävla tacksam för de! Han är ju helt jävla underbar!
Förstår inte hur man kan älska ngn så in i bomben! Han är helt klart de absolut bästa som hänt mig! utan tvekan!






Kommentarer
Postat av: Milla

Visst e det underbart med barnen! O älsklingen såklart! =)

2010-03-27 @ 13:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0